دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
حسنی نیکو مسئول واحد بین الملل مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج

حوزه / دوره آموزشی عملیاتی فتح قریب با همکاری سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی در موسسه علمی ،پژوهشی مکتب نرجس ویژه بانوان طلبه و دانشجو برگزار می گردد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ،حُسنی نیکو مسئول واحد بین‌الملل مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی، امروز یکشنبه 15 مهرماه ، در همایش الفبای فتح قریب، در موسسه علمی و پژوهشی مکتب نرجس به اهمیت نقشه رسانه در عصر حاضر اشاره کرد و اظهار داشت: در میدان نبرد باید حواسمان به جایگاه رسانه باشد جایگاهی که امام خامنه ای به آن بسیار تأکید کردند.

وی ادامه داد: اگر ما امروز شاهد وعده‌های صادق یک و دو هستیم و یا در صورت نیاز در انتظار وعده های صادق دیگر، سوخت این موشک ها را مردم فراهم می‌کنند که یکی از ابزارهای مهم آن رسانه است.

مسئول واحد بین‌الملل مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی با بیان اینکه در عرصه بین الملل بعضا یک سری فعالیت هایی صورت می گیرد که دارای پشتوانه مبانی فکری و اطلاعاتی نیست و این امر آسیب هایی را نیز به دنبال دارد در ادامه به اهداف دوره آموزشی عملیاتی فتح قریب اشاره کرد و گفت: در این دوره قرار است یک آموزش و هدایت علمی و عملی در سطح مقدماتی رخ دهد.

حُسنی نیکو در ادامه به محورهای بخش آموزشی این دوره اشاره کرد و افزود: الهیات مقاومت، استکبار شناسی ، تاریخ فلسطین و.. همچنین در بخش عملیاتی فعالیت های ساده رسانه ای ، فعالیت های میدانی گروهی برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی در مکتب نرجس از ۲۱ مهرماه تا ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha